Kute tłoki
- Kute tłoki Wossner Audi 2.0L 16V TFSI K9479D1003499.99 złKod silnika: BHZ
Numer części: K9479D100
Rozmiar Tłoka: 83,5mm
Nadwymiar: 1mm
Skok tłoka: 92,8mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 10,3:1
OEM stopień sprężania: 9,8:1
Pojemność denka: -9.5cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 29,6mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: 25mm rod width / 21mm pin Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Mini Mini Cooper S 1.6L 16V Supercharged K9123DA3154.99 złKod silnika: W11B16A
Numer części: K9123DA
Rozmiar Tłoka: 77mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 85,5mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 8,3:1
OEM stopień sprężania: 10,5:1
Pojemność denka: -1.25cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 26,5mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: 2001-06 Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Mercedes 2.0L 16V Turbo A35AMG K9525DA5024.99 złKod silnika: M264
Numer części: K9525DA
Rozmiar Tłoka: 83mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 92mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,5:1
OEM stopień sprężania: 10,0:1
Pojemność denka: -20.1cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 33,6mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Hard-anodized / DLC Pin Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Mercedes 2.0L 16V Turbo A45AMG K9524DA5024.99 złKod silnika: M139
Numer części: K9524DA
Rozmiar Tłoka: 83mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 92mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,5:1
OEM stopień sprężania: 9,0:1
Pojemność denka: -10.93cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 30,2mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Hard-anodized / DLC Pin Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Mercedes 2.0L 16V Turbo K9530D0503499.99 złKod silnika: M274
Numer części: K9530D050
Rozmiar Tłoka: 83,5mm
Nadwymiar: 0,5
Skok tłoka: 92mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 10,0:1
OEM stopień sprężania: 10,3:1
Pojemność denka: -19.31cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 33,8mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Mercedes 2.0L 16V Turbo K9530DA3499.99 złKod silnika: M274
Numer części: K9530DA
Rozmiar Tłoka: 83mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 92mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 10,0:1
OEM stopień sprężania: 10,3:1
Pojemność denka: -19.31cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 33,8mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Mazda 2.3L 16V Turbo K9526D0503499.99 złKod silnika: L3-VDT
Numer części: K9526D050
Rozmiar Tłoka: 88mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 94mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,5:1
OEM stopień sprężania: 9,5:1
Pojemność denka: -14.21cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 32,5mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Madzaspeed 3 Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Mazda 2.3L 16V Turbo K9526DA3499.99 złKod silnika: L3-VDT
Numer części: K9526DA
Rozmiar Tłoka: 87,5mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 94mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,5:1
OEM stopień sprężania: 9,5:1
Pojemność denka: -14.21cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 32,5mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Madzaspeed 3 Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Mazda Mx-5 2.0 16V Turbo K9439D1003324.99 złKod silnika: MZR
Numer części: K9439D100
Rozmiar Tłoka: 88,5mm
Nadwymiar: 1
Skok tłoka: 83,1mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,0:1
OEM stopień sprężania: 10,8:1
Pojemność denka: -12.1cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 28,4mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: 2005-15 Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Mazda Mx-5 2.0 16V Turbo K9439D0503324.99 złKod silnika: MZR
Numer części: K9439D050
Rozmiar Tłoka: 88mm
Nadwymiar: 0,5
Skok tłoka: 83,1mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,0:1
OEM stopień sprężania: 10,8:1
Pojemność denka: -12.1cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 28,4mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: 2005-15 Dowiedz się więcej
Kute tłoki - Dla najmocniejszych silników
Jeżeli planuszesz dużą moc w swoim samochodzie, niezbędę będą do tego kute tłoki aby był to silnik bezawaryjny.
Po co kute tłoki?
Kute tłoki są niezbędne, kiedy przeprowadzamy poważny tuning naszego silnika, dziękiprocesorowi technologicznemu oraz odpowiedniemu materiałowi przy produkcji tłoków, mają one gęstrzą strukturę, co przekłada się na wyższą wytrzymałość.
Z czego są wykonane kute tłoki?
Kute tłoki najczęściej są wykonane ze stopu aluminium 4032 lub 2618, przy czym ten drugi jest wybierany, przez bardziej renomowane firmy głównie do wyścigów długodystansowych oraz drag race.
Czy kute tłoki są niezbędne przy tuningu silnika?
Wszystko zależy od danej jednostki, która jest modyfikowana. Jeżeli jednak celujemy w bardzo duże moce silnika i bardzo częste "upalanie" to jest, to niezbędny element silnika jest kuty tłok, który może zapewnić nam bezawaryjność jednostki.
Jakich firm kute tłoki są dobre?
W naszym sklepie tuningowym znajdziecie kute tłoki topowych firm takich jak:
Kute tłoki Wossner
Kute tłoki JE Piston
Jeżeli masz jakieś pytania, zapraszamy do kontaktu z obsługą naszego sklepu tuningowego.