Kute tłoki
- Kute tłoki Wossner Lancia Delta Integrale 2.0L 16V Turbo K9011D0603499.99 złKod silnika: 836
Numer części: K9011D060
Rozmiar Tłoka: 84,6mm
Nadwymiar: 0,6
Skok tłoka: 90mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 7,5:1
OEM stopień sprężania: 8,0:1
Pojemność denka: -25.2cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 39,65mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Low Compression Version Gr,A Version Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Lancia Delta Integrale 2.0L 16V Turbo K9011D0403499.99 złKod silnika: 836
Numer części: K9011D040
Rozmiar Tłoka: 84,4mm
Nadwymiar: 0,4
Skok tłoka: 90mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 7,5:1
OEM stopień sprężania: 8,0:1
Pojemność denka: -25.2cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 39,65mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Low Compression Version Gr,A Version Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Lancia Delta Integrale 2.0L 16V Turbo K9011D0203499.99 złKod silnika: 836
Numer części: K9011D020
Rozmiar Tłoka: 84,2mm
Nadwymiar: 0,2
Skok tłoka: 90mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 7,5:1
OEM stopień sprężania: 8,0:1
Pojemność denka: -25.2cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 39,65mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Low Compression Version Gr,A Version Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Lancia Delta Integrale 2.0L 16V Turbo K9011DA3499.99 złKod silnika: 836
Numer części: K9011DA
Rozmiar Tłoka: 84mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 90mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 7,5:1
OEM stopień sprężania: 8,0:1
Pojemność denka: -25.2cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 39,65mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Low Compression Version Gr,A Version Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Lancia Delta Integrale 2.0L 8V Turbo K9010D0803499.99 złKod silnika: 835
Numer części: K9010D080
Rozmiar Tłoka: 84,8mm
Nadwymiar: 0,8
Skok tłoka: 90mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 7,7:1
OEM stopień sprężania: 8,0:1
Pojemność denka: -17.45cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 39,65mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Lancia Delta Integrale 2.0L 8V Turbo K9010D0603499.99 złKod silnika: 835
Numer części: K9010D060
Rozmiar Tłoka: 84,6mm
Nadwymiar: 0,6
Skok tłoka: 90mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 7,7:1
OEM stopień sprężania: 8,0:1
Pojemność denka: -17.45cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 39,65mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Lancia Delta Integrale 2.0L 8V Turbo K9010D0403499.99 złKod silnika: 835
Numer części: K9010D040
Rozmiar Tłoka: 84,4mm
Nadwymiar: 0,4
Skok tłoka: 90mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 7,7:1
OEM stopień sprężania: 8,0:1
Pojemność denka: -17.45cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 39,65mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Lancia Delta Integrale 2.0L 8V Turbo K9010D0203499.99 złKod silnika: 835
Numer części: K9010D020
Rozmiar Tłoka: 84,2mm
Nadwymiar: 0,2
Skok tłoka: 90mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 7,7:1
OEM stopień sprężania: 8,0:1
Pojemność denka: -17.45cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 39,65mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Lancia Delta Integrale 2.0L 8V Turbo K9010DA3499.99 złKod silnika: 835
Numer części: K9010DA
Rozmiar Tłoka: 84mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 90mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 7,7:1
OEM stopień sprężania: 8,0:1
Pojemność denka: -17.45cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 39,65mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Lancia Stratos 2.4L 12V K9101D1005829.99 złKod silnika: 135CS
Numer części: K9101D100
Rozmiar Tłoka: 93,5mm
Nadwymiar: 1
Skok tłoka: 60mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 10,4:1
OEM stopień sprężania: 10,0:1
Pojemność denka: 18.7cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 30mm
Ilość cylindrów: 6
Uwagi: 1969-74 Dowiedz się więcej
Kute tłoki - Dla najmocniejszych silników
Jeżeli planuszesz dużą moc w swoim samochodzie, niezbędę będą do tego kute tłoki aby był to silnik bezawaryjny.
Po co kute tłoki?
Kute tłoki są niezbędne, kiedy przeprowadzamy poważny tuning naszego silnika, dziękiprocesorowi technologicznemu oraz odpowiedniemu materiałowi przy produkcji tłoków, mają one gęstrzą strukturę, co przekłada się na wyższą wytrzymałość.
Z czego są wykonane kute tłoki?
Kute tłoki najczęściej są wykonane ze stopu aluminium 4032 lub 2618, przy czym ten drugi jest wybierany, przez bardziej renomowane firmy głównie do wyścigów długodystansowych oraz drag race.
Czy kute tłoki są niezbędne przy tuningu silnika?
Wszystko zależy od danej jednostki, która jest modyfikowana. Jeżeli jednak celujemy w bardzo duże moce silnika i bardzo częste "upalanie" to jest, to niezbędny element silnika jest kuty tłok, który może zapewnić nam bezawaryjność jednostki.
Jakich firm kute tłoki są dobre?
W naszym sklepie tuningowym znajdziecie kute tłoki topowych firm takich jak:
Kute tłoki Wossner
Kute tłoki JE Piston
Jeżeli masz jakieś pytania, zapraszamy do kontaktu z obsługą naszego sklepu tuningowego.