Kute tłoki
- Kute tłoki Wossner Lotus Elise S1 1.8L 16V K9222DA3499.99 złKod silnika: K Series
Numer części: K9222DA
Rozmiar Tłoka: 80mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 89,3mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,0:1
OEM stopień sprężania: 10,5:1
Pojemność denka: 1.2cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 23,8mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: 1996-00 / High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Lotus Europe S1 Typ 46 K9185D3003499.99 złKod silnika: 843-01
Numer części: K9185D300
Rozmiar Tłoka: 80mm
Nadwymiar: 3
Skok tłoka: 84mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,33:1
OEM stopień sprężania: 10,25:1
Pojemność denka: 23.1cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 41mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: 1966-75 / High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Lotus Europe S1 Typ 46 K9185D2003324.99 złKod silnika: 843-01
Numer części: K9185D200
Rozmiar Tłoka: 79mm
Nadwymiar: 2
Skok tłoka: 84mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,05:1
OEM stopień sprężania: 10,25:1
Pojemność denka: 23.1cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 41mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: 1966-75 / High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Lotus Europe S1 Typ 46 K9185D1003324.99 złKod silnika: 843-01
Numer części: K9185D100
Rozmiar Tłoka: 78mm
Nadwymiar: 1
Skok tłoka: 84mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 11,77:1
OEM stopień sprężania: 10,25:1
Pojemność denka: 23.1cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 41mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: 1966-75 / High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Lotus Europe S1 Typ 46 K9185D0803324.99 złKod silnika: 843-01
Numer części: K9185D080
Rozmiar Tłoka: 77,8mm
Nadwymiar: 0,8
Skok tłoka: 84mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 11,71:1
OEM stopień sprężania: 10,25:1
Pojemność denka: 23.1cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 41mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: 1966-75 / High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Lancia Delta Integrale 2.0L 16V Turbo K9532D0603499.99 złKod silnika: 836
Numer części: K9532D060
Rozmiar Tłoka: 84,6mm
Nadwymiar: 0,6
Skok tłoka: 90mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 8,0:1
OEM stopień sprężania: 8,0:1
Pojemność denka: -19cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 39,65mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Fast Road / Super Sport Version Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Lancia Delta Integrale 2.0L 16V Turbo K9532D0403499.99 złKod silnika: 836
Numer części: K9532D040
Rozmiar Tłoka: 84,4mm
Nadwymiar: 0,4
Skok tłoka: 90mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 8,0:1
OEM stopień sprężania: 8,0:1
Pojemność denka: -19cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 39,65mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Fast Road / Super Sport Version Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Lancia Delta Integrale 2.0L 16V Turbo K9532DA3499.99 złKod silnika: 836
Numer części: K9532DA
Rozmiar Tłoka: 84mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 90mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 8,0:1
OEM stopień sprężania: 8,0:1
Pojemność denka: -19cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 39,65mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Fast Road / Super Sport Version Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Lancia Delta Integrale 2.0L 16V Turbo K9011D1003499.99 złKod silnika: 836
Numer części: K9011D100
Rozmiar Tłoka: 85mm
Nadwymiar: 1
Skok tłoka: 90mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 7,5:1
OEM stopień sprężania: 8,0:1
Pojemność denka: -25.2cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 39,65mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Low Compression Version Gr,A Version Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Lancia Delta Integrale 2.0L 16V Turbo K9011D0803499.99 złKod silnika: 836
Numer części: K9011D080
Rozmiar Tłoka: 84,8mm
Nadwymiar: 0,8
Skok tłoka: 90mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 7,5:1
OEM stopień sprężania: 8,0:1
Pojemność denka: -25.2cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 39,65mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Low Compression Version Gr,A Version Dowiedz się więcej
Kute tłoki - Dla najmocniejszych silników
Jeżeli planuszesz dużą moc w swoim samochodzie, niezbędę będą do tego kute tłoki aby był to silnik bezawaryjny.
Po co kute tłoki?
Kute tłoki są niezbędne, kiedy przeprowadzamy poważny tuning naszego silnika, dziękiprocesorowi technologicznemu oraz odpowiedniemu materiałowi przy produkcji tłoków, mają one gęstrzą strukturę, co przekłada się na wyższą wytrzymałość.
Z czego są wykonane kute tłoki?
Kute tłoki najczęściej są wykonane ze stopu aluminium 4032 lub 2618, przy czym ten drugi jest wybierany, przez bardziej renomowane firmy głównie do wyścigów długodystansowych oraz drag race.
Czy kute tłoki są niezbędne przy tuningu silnika?
Wszystko zależy od danej jednostki, która jest modyfikowana. Jeżeli jednak celujemy w bardzo duże moce silnika i bardzo częste "upalanie" to jest, to niezbędny element silnika jest kuty tłok, który może zapewnić nam bezawaryjność jednostki.
Jakich firm kute tłoki są dobre?
W naszym sklepie tuningowym znajdziecie kute tłoki topowych firm takich jak:
Kute tłoki Wossner
Kute tłoki JE Piston
Jeżeli masz jakieś pytania, zapraszamy do kontaktu z obsługą naszego sklepu tuningowego.