Szukaj

Kute tłoki

Zobacz jako Lista Siatka

Produkty 21-30 z 1087

Ustaw kierunek malejący
na stronę
  1. Kute tłoki Wossner Lotus Elise S1 1.8L 16V K9222DA
    3499.99 zł
    Kod silnika: K Series
    Numer części: K9222DA
    Rozmiar Tłoka: 80mm
    Nadwymiar: Std
    Skok tłoka: 89,3mm
    Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,0:1
    OEM stopień sprężania: 10,5:1
    Pojemność denka: 1.2cc
    Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 23,8mm
    Ilość cylindrów: 4
    Uwagi: 1996-00 / High Compression Dowiedz się więcej
  2. Kute tłoki Wossner Lotus Europe S1 Typ 46 K9185D300
    3499.99 zł
    Kod silnika: 843-01
    Numer części: K9185D300
    Rozmiar Tłoka: 80mm
    Nadwymiar: 3
    Skok tłoka: 84mm
    Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,33:1
    OEM stopień sprężania: 10,25:1
    Pojemność denka: 23.1cc
    Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 41mm
    Ilość cylindrów: 4
    Uwagi: 1966-75 / High Compression Dowiedz się więcej
  3. Kute tłoki Wossner Lotus Europe S1 Typ 46 K9185D200
    3324.99 zł
    Kod silnika: 843-01
    Numer części: K9185D200
    Rozmiar Tłoka: 79mm
    Nadwymiar: 2
    Skok tłoka: 84mm
    Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,05:1
    OEM stopień sprężania: 10,25:1
    Pojemność denka: 23.1cc
    Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 41mm
    Ilość cylindrów: 4
    Uwagi: 1966-75 / High Compression Dowiedz się więcej
  4. Kute tłoki Wossner Lotus Europe S1 Typ 46 K9185D100
    3324.99 zł
    Kod silnika: 843-01
    Numer części: K9185D100
    Rozmiar Tłoka: 78mm
    Nadwymiar: 1
    Skok tłoka: 84mm
    Stopień sprężania tłoków Wossner: 11,77:1
    OEM stopień sprężania: 10,25:1
    Pojemność denka: 23.1cc
    Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 41mm
    Ilość cylindrów: 4
    Uwagi: 1966-75 / High Compression Dowiedz się więcej
  5. Kute tłoki Wossner Lotus Europe S1 Typ 46 K9185D080
    3324.99 zł
    Kod silnika: 843-01
    Numer części: K9185D080
    Rozmiar Tłoka: 77,8mm
    Nadwymiar: 0,8
    Skok tłoka: 84mm
    Stopień sprężania tłoków Wossner: 11,71:1
    OEM stopień sprężania: 10,25:1
    Pojemność denka: 23.1cc
    Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 41mm
    Ilość cylindrów: 4
    Uwagi: 1966-75 / High Compression Dowiedz się więcej
  6. Kute tłoki Wossner Lancia Delta Integrale 2.0L 16V Turbo K9532D060
    3499.99 zł
    Kod silnika: 836
    Numer części: K9532D060
    Rozmiar Tłoka: 84,6mm
    Nadwymiar: 0,6
    Skok tłoka: 90mm
    Stopień sprężania tłoków Wossner: 8,0:1
    OEM stopień sprężania: 8,0:1
    Pojemność denka: -19cc
    Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 39,65mm
    Ilość cylindrów: 4
    Uwagi: Fast Road / Super Sport Version Dowiedz się więcej
  7. Kute tłoki Wossner Lancia Delta Integrale 2.0L 16V Turbo K9532D040
    3499.99 zł
    Kod silnika: 836
    Numer części: K9532D040
    Rozmiar Tłoka: 84,4mm
    Nadwymiar: 0,4
    Skok tłoka: 90mm
    Stopień sprężania tłoków Wossner: 8,0:1
    OEM stopień sprężania: 8,0:1
    Pojemność denka: -19cc
    Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 39,65mm
    Ilość cylindrów: 4
    Uwagi: Fast Road / Super Sport Version Dowiedz się więcej
  8. Kute tłoki Wossner Lancia Delta Integrale 2.0L 16V Turbo K9532DA
    3499.99 zł
    Kod silnika: 836
    Numer części: K9532DA
    Rozmiar Tłoka: 84mm
    Nadwymiar: Std
    Skok tłoka: 90mm
    Stopień sprężania tłoków Wossner: 8,0:1
    OEM stopień sprężania: 8,0:1
    Pojemność denka: -19cc
    Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 39,65mm
    Ilość cylindrów: 4
    Uwagi: Fast Road / Super Sport Version Dowiedz się więcej
  9. Kute tłoki Wossner Lancia Delta Integrale 2.0L 16V Turbo K9011D100
    3499.99 zł
    Kod silnika: 836
    Numer części: K9011D100
    Rozmiar Tłoka: 85mm
    Nadwymiar: 1
    Skok tłoka: 90mm
    Stopień sprężania tłoków Wossner: 7,5:1
    OEM stopień sprężania: 8,0:1
    Pojemność denka: -25.2cc
    Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 39,65mm
    Ilość cylindrów: 4
    Uwagi: Low Compression Version Gr,A Version Dowiedz się więcej
  10. Kute tłoki Wossner Lancia Delta Integrale 2.0L 16V Turbo K9011D080
    3499.99 zł
    Kod silnika: 836
    Numer części: K9011D080
    Rozmiar Tłoka: 84,8mm
    Nadwymiar: 0,8
    Skok tłoka: 90mm
    Stopień sprężania tłoków Wossner: 7,5:1
    OEM stopień sprężania: 8,0:1
    Pojemność denka: -25.2cc
    Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 39,65mm
    Ilość cylindrów: 4
    Uwagi: Low Compression Version Gr,A Version Dowiedz się więcej
Zobacz jako Lista Siatka

Produkty 21-30 z 1087

Ustaw kierunek malejący
na stronę

Kute tłoki - Dla najmocniejszych silników

Jeżeli planuszesz dużą moc w swoim samochodzie, niezbędę będą do tego kute tłoki aby był to silnik bezawaryjny.

Po co kute tłoki?

Kute tłoki są niezbędne, kiedy przeprowadzamy poważny tuning naszego silnika, dziękiprocesorowi technologicznemu oraz odpowiedniemu materiałowi przy produkcji tłoków, mają one gęstrzą strukturę, co przekłada się na wyższą wytrzymałość.

Z czego są wykonane kute tłoki?

Kute tłoki najczęściej są wykonane ze stopu aluminium 4032 lub 2618, przy czym ten drugi jest wybierany, przez bardziej renomowane firmy głównie do wyścigów długodystansowych oraz drag race.

Czy kute tłoki są niezbędne przy tuningu silnika?

Wszystko zależy od danej jednostki, która jest modyfikowana. Jeżeli jednak celujemy w bardzo duże moce silnika i bardzo częste "upalanie" to jest, to niezbędny element silnika jest kuty tłok, który może zapewnić nam bezawaryjność jednostki.

Jakich firm kute tłoki są dobre?

W naszym sklepie tuningowym znajdziecie kute tłoki topowych firm takich jak:

Kute tłoki Wossner

Kute tłoki JE Piston

 

Jeżeli masz jakieś pytania, zapraszamy do kontaktu z obsługą naszego sklepu tuningowego.