Kute tłoki
- Kute tłoki Wossner Mazda Mx-5 2.0 16V Turbo K9439DA3324.99 złKod silnika: MZR
Numer części: K9439DA
Rozmiar Tłoka: 87,5mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 83,1mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,0:1
OEM stopień sprężania: 10,8:1
Pojemność denka: -12.1cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 28,4mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: 2005-15 Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Mazda Miata MX-5 1.8L 16V Turbo K9436D1503499.99 złKod silnika: BP
Numer części: K9436D150
Rozmiar Tłoka: 84,5mm
Nadwymiar: 1,5
Skok tłoka: 85mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,0:1
OEM stopień sprężania: 10,0:1
Pojemność denka: -0.3cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 31,2mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Mazda Miata MX-5 1.8L 16V Turbo K9436D1003499.99 złKod silnika: BP
Numer części: K9436D100
Rozmiar Tłoka: 84mm
Nadwymiar: 1
Skok tłoka: 85mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,0:1
OEM stopień sprężania: 10,0:1
Pojemność denka: -0.3cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 31,2mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Mazda Miata MX-5 1.8L 16V K9078D2003499.99 złKod silnika: BP
Numer części: K9078D200
Rozmiar Tłoka: 85mm
Nadwymiar: 2
Skok tłoka: 85mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,0:1
OEM stopień sprężania: 10,0:1
Pojemność denka: 7cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 31,2mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Mazda Miata MX-5 1.8L 16V K9078D1503499.99 złKod silnika: BP
Numer części: K9078D150
Rozmiar Tłoka: 84,5mm
Nadwymiar: 1,5
Skok tłoka: 85mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,0:1
OEM stopień sprężania: 10,0:1
Pojemność denka: 7cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 31,2mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Mazda Miata 1.6L 16V Turbo K9438D1003499.99 złKod silnika: B6D
Numer części: K9438D100
Rozmiar Tłoka: 79mm
Nadwymiar: 0,5
Skok tłoka: 83,6mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,0:1
OEM stopień sprężania: 9,4:1
Pojemność denka: -5cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 32,2mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Mazda Miata 1.6L 16V K9079D1503499.99 złKod silnika: B6D
Numer części: K9079D150
Rozmiar Tłoka: 79,5mm
Nadwymiar: 1
Skok tłoka: 83,6mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 11,26:1
OEM stopień sprężania: 9,4:1
Pojemność denka: 5.3cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 32,4mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Mazda Miata 1.6L 16V K9079D0503499.99 złKod silnika: B6D
Numer części: K9079D050
Rozmiar Tłoka: 78,5mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 83,6mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 11,0:1
OEM stopień sprężania: 9,4:1
Pojemność denka: 5.3cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 32,4mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Lotus Elise S1 1.8L 16V K9222D1003499.99 złKod silnika: K Series
Numer części: K9222D100
Rozmiar Tłoka: 81mm
Nadwymiar: 1
Skok tłoka: 89,3mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,27:1
OEM stopień sprężania: 10,5:1
Pojemność denka: 1.2cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 23,8mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: 1996-00 / High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Lotus Elise S1 1.8L 16V K9222D0503499.99 złKod silnika: K Series
Numer części: K9222D050
Rozmiar Tłoka: 80,5mm
Nadwymiar: 0,5
Skok tłoka: 89,3mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,13:1
OEM stopień sprężania: 10,5:1
Pojemność denka: 1.2cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 23,8mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: 1996-00 / High Compression Dowiedz się więcej
Kute tłoki - Dla najmocniejszych silników
Jeżeli planuszesz dużą moc w swoim samochodzie, niezbędę będą do tego kute tłoki aby był to silnik bezawaryjny.
Po co kute tłoki?
Kute tłoki są niezbędne, kiedy przeprowadzamy poważny tuning naszego silnika, dziękiprocesorowi technologicznemu oraz odpowiedniemu materiałowi przy produkcji tłoków, mają one gęstrzą strukturę, co przekłada się na wyższą wytrzymałość.
Z czego są wykonane kute tłoki?
Kute tłoki najczęściej są wykonane ze stopu aluminium 4032 lub 2618, przy czym ten drugi jest wybierany, przez bardziej renomowane firmy głównie do wyścigów długodystansowych oraz drag race.
Czy kute tłoki są niezbędne przy tuningu silnika?
Wszystko zależy od danej jednostki, która jest modyfikowana. Jeżeli jednak celujemy w bardzo duże moce silnika i bardzo częste "upalanie" to jest, to niezbędny element silnika jest kuty tłok, który może zapewnić nam bezawaryjność jednostki.
Jakich firm kute tłoki są dobre?
W naszym sklepie tuningowym znajdziecie kute tłoki topowych firm takich jak:
Kute tłoki Wossner
Kute tłoki JE Piston
Jeżeli masz jakieś pytania, zapraszamy do kontaktu z obsługą naszego sklepu tuningowego.