Szukaj

Kute tłoki

Zobacz jako Lista Siatka

Produkty 11-20 z 1087

Ustaw kierunek malejący
na stronę
  1. Kute tłoki Wossner Mazda Mx-5 2.0 16V Turbo K9439DA
    3324.99 zł
    Kod silnika: MZR
    Numer części: K9439DA
    Rozmiar Tłoka: 87,5mm
    Nadwymiar: Std
    Skok tłoka: 83,1mm
    Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,0:1
    OEM stopień sprężania: 10,8:1
    Pojemność denka: -12.1cc
    Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 28,4mm
    Ilość cylindrów: 4
    Uwagi: 2005-15 Dowiedz się więcej
  2. Kute tłoki Wossner Mazda Miata MX-5 1.8L 16V Turbo K9436D150
    3499.99 zł
    Kod silnika: BP
    Numer części: K9436D150
    Rozmiar Tłoka: 84,5mm
    Nadwymiar: 1,5
    Skok tłoka: 85mm
    Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,0:1
    OEM stopień sprężania: 10,0:1
    Pojemność denka: -0.3cc
    Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 31,2mm
    Ilość cylindrów: 4
    Uwagi: Dowiedz się więcej
  3. Kute tłoki Wossner Mazda Miata MX-5 1.8L 16V Turbo K9436D100
    3499.99 zł
    Kod silnika: BP
    Numer części: K9436D100
    Rozmiar Tłoka: 84mm
    Nadwymiar: 1
    Skok tłoka: 85mm
    Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,0:1
    OEM stopień sprężania: 10,0:1
    Pojemność denka: -0.3cc
    Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 31,2mm
    Ilość cylindrów: 4
    Uwagi: Dowiedz się więcej
  4. Kute tłoki Wossner Mazda Miata MX-5 1.8L 16V K9078D200
    3499.99 zł
    Kod silnika: BP
    Numer części: K9078D200
    Rozmiar Tłoka: 85mm
    Nadwymiar: 2
    Skok tłoka: 85mm
    Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,0:1
    OEM stopień sprężania: 10,0:1
    Pojemność denka: 7cc
    Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 31,2mm
    Ilość cylindrów: 4
    Uwagi: High Compression Dowiedz się więcej
  5. Kute tłoki Wossner Mazda Miata MX-5 1.8L 16V K9078D150
    3499.99 zł
    Kod silnika: BP
    Numer części: K9078D150
    Rozmiar Tłoka: 84,5mm
    Nadwymiar: 1,5
    Skok tłoka: 85mm
    Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,0:1
    OEM stopień sprężania: 10,0:1
    Pojemność denka: 7cc
    Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 31,2mm
    Ilość cylindrów: 4
    Uwagi: High Compression Dowiedz się więcej
  6. Kute tłoki Wossner Mazda Miata 1.6L 16V Turbo K9438D100
    3499.99 zł
    Kod silnika: B6D
    Numer części: K9438D100
    Rozmiar Tłoka: 79mm
    Nadwymiar: 0,5
    Skok tłoka: 83,6mm
    Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,0:1
    OEM stopień sprężania: 9,4:1
    Pojemność denka: -5cc
    Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 32,2mm
    Ilość cylindrów: 4
    Uwagi: Dowiedz się więcej
  7. Kute tłoki Wossner Mazda Miata 1.6L 16V K9079D150
    3499.99 zł
    Kod silnika: B6D
    Numer części: K9079D150
    Rozmiar Tłoka: 79,5mm
    Nadwymiar: 1
    Skok tłoka: 83,6mm
    Stopień sprężania tłoków Wossner: 11,26:1
    OEM stopień sprężania: 9,4:1
    Pojemność denka: 5.3cc
    Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 32,4mm
    Ilość cylindrów: 4
    Uwagi: High Compression Dowiedz się więcej
  8. Kute tłoki Wossner Mazda Miata 1.6L 16V K9079D050
    3499.99 zł
    Kod silnika: B6D
    Numer części: K9079D050
    Rozmiar Tłoka: 78,5mm
    Nadwymiar: Std
    Skok tłoka: 83,6mm
    Stopień sprężania tłoków Wossner: 11,0:1
    OEM stopień sprężania: 9,4:1
    Pojemność denka: 5.3cc
    Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 32,4mm
    Ilość cylindrów: 4
    Uwagi: High Compression Dowiedz się więcej
  9. Kute tłoki Wossner Lotus Elise S1 1.8L 16V K9222D100
    3499.99 zł
    Kod silnika: K Series
    Numer części: K9222D100
    Rozmiar Tłoka: 81mm
    Nadwymiar: 1
    Skok tłoka: 89,3mm
    Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,27:1
    OEM stopień sprężania: 10,5:1
    Pojemność denka: 1.2cc
    Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 23,8mm
    Ilość cylindrów: 4
    Uwagi: 1996-00 / High Compression Dowiedz się więcej
  10. Kute tłoki Wossner Lotus Elise S1 1.8L 16V K9222D050
    3499.99 zł
    Kod silnika: K Series
    Numer części: K9222D050
    Rozmiar Tłoka: 80,5mm
    Nadwymiar: 0,5
    Skok tłoka: 89,3mm
    Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,13:1
    OEM stopień sprężania: 10,5:1
    Pojemność denka: 1.2cc
    Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 23,8mm
    Ilość cylindrów: 4
    Uwagi: 1996-00 / High Compression Dowiedz się więcej
Zobacz jako Lista Siatka

Produkty 11-20 z 1087

Ustaw kierunek malejący
na stronę

Kute tłoki - Dla najmocniejszych silników

Jeżeli planuszesz dużą moc w swoim samochodzie, niezbędę będą do tego kute tłoki aby był to silnik bezawaryjny.

Po co kute tłoki?

Kute tłoki są niezbędne, kiedy przeprowadzamy poważny tuning naszego silnika, dziękiprocesorowi technologicznemu oraz odpowiedniemu materiałowi przy produkcji tłoków, mają one gęstrzą strukturę, co przekłada się na wyższą wytrzymałość.

Z czego są wykonane kute tłoki?

Kute tłoki najczęściej są wykonane ze stopu aluminium 4032 lub 2618, przy czym ten drugi jest wybierany, przez bardziej renomowane firmy głównie do wyścigów długodystansowych oraz drag race.

Czy kute tłoki są niezbędne przy tuningu silnika?

Wszystko zależy od danej jednostki, która jest modyfikowana. Jeżeli jednak celujemy w bardzo duże moce silnika i bardzo częste "upalanie" to jest, to niezbędny element silnika jest kuty tłok, który może zapewnić nam bezawaryjność jednostki.

Jakich firm kute tłoki są dobre?

W naszym sklepie tuningowym znajdziecie kute tłoki topowych firm takich jak:

Kute tłoki Wossner

Kute tłoki JE Piston

 

Jeżeli masz jakieś pytania, zapraszamy do kontaktu z obsługą naszego sklepu tuningowego.