Kute tłoki
- Kute tłoki Wossner Lancia Stratos 2.4L 12V K9101D0505829.99 złKod silnika: 135CS
Numer części: K9101D050
Rozmiar Tłoka: 93mm
Nadwymiar: 0,5
Skok tłoka: 60mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 10,2:1
OEM stopień sprężania: 10,0:1
Pojemność denka: 18.7cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 30mm
Ilość cylindrów: 6
Uwagi: 1969-74 Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Lancia Stratos 2.4L 12V K9101DA5829.99 złKod silnika: 135CS
Numer części: K9101DA
Rozmiar Tłoka: 92,5mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 60mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 10,0:1
OEM stopień sprężania: 10,0:1
Pojemność denka: 18.7cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 30mm
Ilość cylindrów: 6
Uwagi: 1969-74 Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Honda 2.2L 16V Turbo K9158D2003499.99 złKod silnika: H22A
Numer części: K9158D200
Rozmiar Tłoka: 89mm
Nadwymiar: 2
Skok tłoka: 90,7mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 11,6:1
OEM stopień sprężania: 10,0:1
Pojemność denka: 10.9cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 31mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Prelude 1992-01 / High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Honda 2.2L 16V Turbo K9158D1003499.99 złKod silnika: H22A
Numer części: K9158D100
Rozmiar Tłoka: 88mm
Nadwymiar: 1
Skok tłoka: 90,7mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 11,6:1
OEM stopień sprężania: 10,0:1
Pojemność denka: 10.9cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 31mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Prelude 1992-01 / High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Honda 2.2L 16V Turbo K9158DA3499.99 złKod silnika: H22A
Numer części: K9158DA
Rozmiar Tłoka: 87mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 90,7mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 11,6:1
OEM stopień sprężania: 10,0:1
Pojemność denka: 10.9cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 31mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Prelude 1992-01 / High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Honda 2.2L 16V Turbo K9157D2003499.99 złKod silnika: H22A
Numer części: K9157D200
Rozmiar Tłoka: 89mm
Nadwymiar: 2
Skok tłoka: 90,7mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,0:1
OEM stopień sprężania: 10,0:1
Pojemność denka: -5.57cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 31mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Prelude 1992-01 Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Honda 2.2L 16V Turbo K9157D1003499.99 złKod silnika: H22A
Numer części: K9157D100
Rozmiar Tłoka: 88mm
Nadwymiar: 1
Skok tłoka: 90,7mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,0:1
OEM stopień sprężania: 10,0:1
Pojemność denka: -5.57cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 31mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Prelude 1992-01 Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Honda 2.2L 16V Turbo K9157DA3499.99 złKod silnika: H22A
Numer części: K9157DA
Rozmiar Tłoka: 87mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 90,7mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,0:1
OEM stopień sprężania: 10,0:1
Pojemność denka: -5.57cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 31mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Prelude 1992-01 Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Honda 2.0L 16V Turbo K9435DA3499.99 złKod silnika: F20C
Numer części: K9435DA
Rozmiar Tłoka: 87mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 84mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,0:1
OEM stopień sprężania: 11,7:1
Pojemność denka: -9.4cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 30mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: S2000 / 2000-03 (USA) / 1999-09 (UK,EU) Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Honda 2.0L 16V K9208D1003499.99 złKod silnika: F20C
Numer części: K9208D100
Rozmiar Tłoka: 88mm
Nadwymiar: 1
Skok tłoka: 84mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 11,95:1
OEM stopień sprężania: 11,7:1
Pojemność denka: 9.5cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 30mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: S2000 / High Compression / 2000-03 (USA) / 1999-09 (UK,EU) Dowiedz się więcej
Kute tłoki - Dla najmocniejszych silników
Jeżeli planuszesz dużą moc w swoim samochodzie, niezbędę będą do tego kute tłoki aby był to silnik bezawaryjny.
Po co kute tłoki?
Kute tłoki są niezbędne, kiedy przeprowadzamy poważny tuning naszego silnika, dziękiprocesorowi technologicznemu oraz odpowiedniemu materiałowi przy produkcji tłoków, mają one gęstrzą strukturę, co przekłada się na wyższą wytrzymałość.
Z czego są wykonane kute tłoki?
Kute tłoki najczęściej są wykonane ze stopu aluminium 4032 lub 2618, przy czym ten drugi jest wybierany, przez bardziej renomowane firmy głównie do wyścigów długodystansowych oraz drag race.
Czy kute tłoki są niezbędne przy tuningu silnika?
Wszystko zależy od danej jednostki, która jest modyfikowana. Jeżeli jednak celujemy w bardzo duże moce silnika i bardzo częste "upalanie" to jest, to niezbędny element silnika jest kuty tłok, który może zapewnić nam bezawaryjność jednostki.
Jakich firm kute tłoki są dobre?
W naszym sklepie tuningowym znajdziecie kute tłoki topowych firm takich jak:
Kute tłoki Wossner
Kute tłoki JE Piston
Jeżeli masz jakieś pytania, zapraszamy do kontaktu z obsługą naszego sklepu tuningowego.