Zwroty i reklamacje
Przed złożeniem reklamacji prosimy o kontakt mailowy w celu opisania sprawy.Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni kalendarzowych na zwrot towaru od dnia zawarcia umowy.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.
Pliki do pobrania: Formularz
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Zwrot produkt należy wysłać na adres wskazany w mailu przez obsługę sklepu.
Dokument powinien zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko
- adres e-mail lub adres do korespondencji
- nr telefonu
- wskazanie numeru produktu
- przyczyna reklamacji
- data zakupu
- data wystąpienia wady.
Dowód zakupu oraz formularz należy wysłać na adres:
BZ Tech Sp. z o.o.
Wrzosowa 12
42-793 Ciasna
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
Więcej informacji na temat reklamacji oraz zwrotów w naszym regulaminie.