Kute tłoki
- Kute tłoki Wossner Honda 2.0L 16V K9208D0503499.99 złKod silnika: F20C
Numer części: K9208D050
Rozmiar Tłoka: 87,5mm
Nadwymiar: 0,5
Skok tłoka: 84mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 11,82:1
OEM stopień sprężania: 11,7:1
Pojemność denka: 9.5cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 30mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: S2000 / High Compression / 2000-03 (USA) / 1999-09 (UK,EU) Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Honda 2.0L 16V K9208DA3499.99 złKod silnika: F20C
Numer części: K9208DA
Rozmiar Tłoka: 87mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 84mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 11,7:1
OEM stopień sprężania: 11,7:1
Pojemność denka: 9.5cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 30mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: S2000 / High Compression / 2000-03 (USA) / 1999-09 (UK,EU) Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Honda 2.0L 16V Turbo Civic Type-R K9535D0504549.99 złKod silnika: K20C1
Numer części: K9535D050
Rozmiar Tłoka: 86,5mm
Nadwymiar: 0,5
Skok tłoka: 85,9mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,8:1
OEM stopień sprężania: 9,8:1
Pojemność denka: 4.56cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 32mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: 2015-present / 3-D Dome machined Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Honda 2.0L 16V Turbo Civic Type-R K9535DA4549.99 złKod silnika: K20C1
Numer części: K9535DA
Rozmiar Tłoka: 86mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 85,9mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,8:1
OEM stopień sprężania: 9,8:1
Pojemność denka: 4.56cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 32mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: 2015-present / 3-D Dome machined Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Honda 2.0L 16V Turbo K9244D1003499.99 złKod silnika: K20A2
Numer części: K9244D100
Rozmiar Tłoka: 87mm
Nadwymiar: 1
Skok tłoka: 86mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,0:1
OEM stopień sprężania: 11,0:1
Pojemność denka: -7.63cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 30mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: RSX Type S '2002-06 Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Honda 2.0L 16V K9088D1003499.99 złKod silnika: K20A2
Numer części: K9088D100
Rozmiar Tłoka: 87mm
Nadwymiar: 1
Skok tłoka: 86mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,26:1
OEM stopień sprężania: 11,0:1
Pojemność denka: 9cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 30mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: RSX Type S '2002-06 / High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Honda 2.0L 16V K9088D0503499.99 złKod silnika: K20A2
Numer części: K9088D050
Rozmiar Tłoka: 86,5mm
Nadwymiar: 0,5
Skok tłoka: 86mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,13:1
OEM stopień sprężania: 11,0:1
Pojemność denka: 9cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 30mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: RSX Type S '2002-06 / High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Honda 2.0L 16V K9088DA3499.99 złKod silnika: K20A2
Numer części: K9088DA
Rozmiar Tłoka: 86mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 86mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,0:1
OEM stopień sprężania: 11,0:1
Pojemność denka: 9cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 30mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: RSX Type S '2002-06 / High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Honda 1.7L 16V Turbo K9501D0503499.99 złKod silnika: D17
Numer części: K9501D050
Rozmiar Tłoka: 75,5mm
Nadwymiar: 0,5
Skok tłoka: 94,4mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 8,8:1
OEM stopień sprężania: 9,9:1
Pojemność denka: -14.6cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 27mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Civic 2000-05 Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Honda 1.7L 16V Turbo K9501DA3499.99 złKod silnika: D17
Numer części: K9501DA
Rozmiar Tłoka: 75mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 94,4mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 8,8:1
OEM stopień sprężania: 9,9:1
Pojemność denka: -14.6cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 27mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Civic 2000-05 Dowiedz się więcej
Kute tłoki - Dla najmocniejszych silników
Jeżeli planuszesz dużą moc w swoim samochodzie, niezbędę będą do tego kute tłoki aby był to silnik bezawaryjny.
Po co kute tłoki?
Kute tłoki są niezbędne, kiedy przeprowadzamy poważny tuning naszego silnika, dziękiprocesorowi technologicznemu oraz odpowiedniemu materiałowi przy produkcji tłoków, mają one gęstrzą strukturę, co przekłada się na wyższą wytrzymałość.
Z czego są wykonane kute tłoki?
Kute tłoki najczęściej są wykonane ze stopu aluminium 4032 lub 2618, przy czym ten drugi jest wybierany, przez bardziej renomowane firmy głównie do wyścigów długodystansowych oraz drag race.
Czy kute tłoki są niezbędne przy tuningu silnika?
Wszystko zależy od danej jednostki, która jest modyfikowana. Jeżeli jednak celujemy w bardzo duże moce silnika i bardzo częste "upalanie" to jest, to niezbędny element silnika jest kuty tłok, który może zapewnić nam bezawaryjność jednostki.
Jakich firm kute tłoki są dobre?
W naszym sklepie tuningowym znajdziecie kute tłoki topowych firm takich jak:
Kute tłoki Wossner
Kute tłoki JE Piston
Jeżeli masz jakieś pytania, zapraszamy do kontaktu z obsługą naszego sklepu tuningowego.