Kute tłoki
- Kute tłoki Wossner Honda 1.6L 16V Turbo K9267D1503499.99 złKod silnika: D16Y7
Numer części: K9267D150
Rozmiar Tłoka: 76,5mm
Nadwymiar: 1,5
Skok tłoka: 90mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 11,92:1
OEM stopień sprężania: 9,4:1
Pojemność denka: 0.65cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 29,8mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Civic VI EJ6 Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Honda 1.6L 16V Turbo K9267D1003499.99 złKod silnika: D16Y7
Numer części: K9267D100
Rozmiar Tłoka: 76mm
Nadwymiar: 1
Skok tłoka: 90mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 11,78:1
OEM stopień sprężania: 9,4:1
Pojemność denka: 0.65cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 29,8mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Civic VI EJ6 Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Honda 1.6L 16V Turbo K9267D0503499.99 złKod silnika: D16Y7
Numer części: K9267D050
Rozmiar Tłoka: 75,5mm
Nadwymiar: 0,5
Skok tłoka: 90mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 11,64:1
OEM stopień sprężania: 9,4:1
Pojemność denka: 0.65cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 29,8mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Civic VI EJ6 Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Honda 1.6L 16V Turbo K9267DA3499.99 złKod silnika: D16Y7
Numer części: K9267DA
Rozmiar Tłoka: 75mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 90mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 11,5:1
OEM stopień sprężania: 9,4:1
Pojemność denka: 0.65cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 29,8mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Civic VI EJ6 Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Honda 1.6L 16V Turbo K9427D1003324.99 złKod silnika: D16Y8
Numer części: K9427D100
Rozmiar Tłoka: 76mm
Nadwymiar: 1
Skok tłoka: 90mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,0:1
OEM stopień sprężania: 9,0:1
Pojemność denka: cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 29,3mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Civic SOHC 1996-00 Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Honda 1.6L 16V Turbo K9427D0503324.99 złKod silnika: D16Y8
Numer części: K9427D050
Rozmiar Tłoka: 75,5mm
Nadwymiar: 0,5
Skok tłoka: 90mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,0:1
OEM stopień sprężania: 9,0:1
Pojemność denka: cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 29,3mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Civic SOHC 1996-00 Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Honda 1.6L 16V Turbo K9427DA3324.99 złKod silnika: D16Y8
Numer części: K9427DA
Rozmiar Tłoka: 75mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 90mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,0:1
OEM stopień sprężania: 9,0:1
Pojemność denka: cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 29,3mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Civic SOHC 1996-00 Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Honda 2.0L 16V Turbo K9437DA3499.99 złKod silnika: B20B3
Numer części: K9437DA
Rozmiar Tłoka: 84mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 89mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,0:1
OEM stopień sprężania: 8,8:1
Pojemność denka: -10cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 30mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Vtec Head Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Honda 1.8L 16V Turbo K9210D0503499.99 złKod silnika: B18C5
Numer części: K9210D050
Rozmiar Tłoka: 81,5mm
Nadwymiar: 0,5
Skok tłoka: 87,2mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,0:1
OEM stopień sprężania: 10,6:1
Pojemność denka: -6.5cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 30mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Integra Type-R Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Honda 1.8L 16V Turbo K9210DA3499.99 złKod silnika: B18C5
Numer części: K9210DA
Rozmiar Tłoka: 81mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 87,2mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,0:1
OEM stopień sprężania: 10,6:1
Pojemność denka: -6.5cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 30mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Integra Type-R Dowiedz się więcej
Kute tłoki - Dla najmocniejszych silników
Jeżeli planuszesz dużą moc w swoim samochodzie, niezbędę będą do tego kute tłoki aby był to silnik bezawaryjny.
Po co kute tłoki?
Kute tłoki są niezbędne, kiedy przeprowadzamy poważny tuning naszego silnika, dziękiprocesorowi technologicznemu oraz odpowiedniemu materiałowi przy produkcji tłoków, mają one gęstrzą strukturę, co przekłada się na wyższą wytrzymałość.
Z czego są wykonane kute tłoki?
Kute tłoki najczęściej są wykonane ze stopu aluminium 4032 lub 2618, przy czym ten drugi jest wybierany, przez bardziej renomowane firmy głównie do wyścigów długodystansowych oraz drag race.
Czy kute tłoki są niezbędne przy tuningu silnika?
Wszystko zależy od danej jednostki, która jest modyfikowana. Jeżeli jednak celujemy w bardzo duże moce silnika i bardzo częste "upalanie" to jest, to niezbędny element silnika jest kuty tłok, który może zapewnić nam bezawaryjność jednostki.
Jakich firm kute tłoki są dobre?
W naszym sklepie tuningowym znajdziecie kute tłoki topowych firm takich jak:
Kute tłoki Wossner
Kute tłoki JE Piston
Jeżeli masz jakieś pytania, zapraszamy do kontaktu z obsługą naszego sklepu tuningowego.