Silnik i osprzęt
- Kute tłoki Wossner Ford Pinto 2.0L 8V OHC Non Turbo Long Rod K9392D0103499.99 złKod silnika: HC
Numer części: K9392D010
Rozmiar Tłoka: 90,9mm
Nadwymiar: 0,1
Skok tłoka: 76,95mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,0:1
OEM stopień sprężania: 9,2:1
Pojemność denka: Flat Topcc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 34,15mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression / Longer Rod Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Ford Pinto 2.0L 8V OHC Non Turbo K9232D2203679.99 złKod silnika: HC
Numer części: K9232D220
Rozmiar Tłoka: 93mm
Nadwymiar: 2,2
Skok tłoka: 77mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,51:1
OEM stopień sprężania: 9,2:1
Pojemność denka: Flat Topcc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 41,65mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Ford Pinto 2.0L 8V OHC Non Turbo K9232D1703679.99 złKod silnika: HC
Numer części: K9232D170
Rozmiar Tłoka: 92,5mm
Nadwymiar: 1,7
Skok tłoka: 77mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,39:1
OEM stopień sprężania: 9,2:1
Pojemność denka: Flat Topcc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 41,65mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Ford Pinto 2.0L 8V OHC Non Turbo K9232D1203679.99 złKod silnika: HC
Numer części: K9232D120
Rozmiar Tłoka: 92mm
Nadwymiar: 1,2
Skok tłoka: 77mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,27:1
OEM stopień sprężania: 9,2:1
Pojemność denka: Flat Topcc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 41,65mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Ford Pinto 2.0L 8V OHC Non Turbo K9232D0703679.99 złKod silnika: HC
Numer części: K9232D070
Rozmiar Tłoka: 91,5mm
Nadwymiar: 0,7
Skok tłoka: 77mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,15:1
OEM stopień sprężania: 9,2:1
Pojemność denka: Flat Topcc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 41,65mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Ford Pinto 2.0L 8V OHC Non Turbo K9232D0453679.99 złKod silnika: HC
Numer części: K9232D045
Rozmiar Tłoka: 91,25mm
Nadwymiar: 0,45
Skok tłoka: 77mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,08:1
OEM stopień sprężania: 9,2:1
Pojemność denka: Flat Topcc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 41,65mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Ford Pinto 2.0L 8V OHC Non Turbo K9232D0203679.99 złKod silnika: HC
Numer części: K9232D020
Rozmiar Tłoka: 91mm
Nadwymiar: 0,2
Skok tłoka: 77mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,02:1
OEM stopień sprężania: 9,2:1
Pojemność denka: Flat Topcc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 41,65mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Ford Pinto 2.0L 8V OHC Non Turbo K9232D0103679.99 złKod silnika: HC
Numer części: K9232D010
Rozmiar Tłoka: 90,9mm
Nadwymiar: 0,1
Skok tłoka: 77mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,0:1
OEM stopień sprężania: 9,2:1
Pojemność denka: Flat Topcc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 41,65mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Ford 2.0L 16V Cosworth Non Turbo Long Rod K9393D2203499.99 złKod silnika: N5B
Numer części: K9393D220
Rozmiar Tłoka: 93mm
Nadwymiar: 2,2
Skok tłoka: 77mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 13,01:1
OEM stopień sprężania: 8,0:1
Pojemność denka: 11.6cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 33mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression / Longer Rod Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Ford 2.0L 16V Cosworth Non Turbo Long Rod K9393D1703499.99 złKod silnika: N5B
Numer części: K9393D170
Rozmiar Tłoka: 92,5mm
Nadwymiar: 1,7
Skok tłoka: 77mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,88:1
OEM stopień sprężania: 8,0:1
Pojemność denka: 11.6cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 33mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression / Longer Rod Dowiedz się więcej
test