Silnik i osprzęt
- Kute tłoki Wossner Ford 2.0L 16V Zetec-E Turbo K9198DA3324.99 złKod silnika: NGA
Numer części: K9198DA
Rozmiar Tłoka: 84,8mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 88mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 8,0:1
OEM stopień sprężania: 10,0:1
Pojemność denka: -15.3cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 32mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: until 1998 Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Ford 2.0L 16V Zetec-E K9066D1203499.99 złKod silnika: NGA
Numer części: K9066D120
Rozmiar Tłoka: 86mm
Nadwymiar: 1,2
Skok tłoka: 88mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,31:1
OEM stopień sprężania: 10,0:1
Pojemność denka: 10.6cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 33mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: until 1998 / High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Ford 2.0L 16V Zetec-E K9066D0703499.99 złKod silnika: NGA
Numer części: K9066D070
Rozmiar Tłoka: 85,5mm
Nadwymiar: 0,7
Skok tłoka: 88mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,18:1
OEM stopień sprężania: 10,0:1
Pojemność denka: 10.6cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 33mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: until 1998 / High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Ford 2.0L 16V Zetec-E K9066DA3499.99 złKod silnika: NGA
Numer części: K9066DA
Rozmiar Tłoka: 84,8mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 88mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,0:1
OEM stopień sprężania: 10,0:1
Pojemność denka: 10.6cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 33mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: until 1998 / High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Ford Pinto 2.0L 8V OHC Non Turbo Long Rod K9392D2203499.99 złKod silnika: HC
Numer części: K9392D220
Rozmiar Tłoka: 93mm
Nadwymiar: 2,2
Skok tłoka: 76,95mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,51:1
OEM stopień sprężania: 9,2:1
Pojemność denka: Flat Topcc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 34,15mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression / Longer Rod Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Ford Pinto 2.0L 8V OHC Non Turbo Long Rod K9392D1703499.99 złKod silnika: HC
Numer części: K9392D170
Rozmiar Tłoka: 92,5mm
Nadwymiar: 1,7
Skok tłoka: 76,95mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,39:1
OEM stopień sprężania: 9,2:1
Pojemność denka: Flat Topcc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 34,15mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression / Longer Rod Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Ford Pinto 2.0L 8V OHC Non Turbo Long Rod K9392D1203499.99 złKod silnika: HC
Numer części: K9392D120
Rozmiar Tłoka: 92mm
Nadwymiar: 1,2
Skok tłoka: 76,95mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,27:1
OEM stopień sprężania: 9,2:1
Pojemność denka: Flat Topcc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 34,15mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression / Longer Rod Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Ford Pinto 2.0L 8V OHC Non Turbo Long Rod K9392D0703499.99 złKod silnika: HC
Numer części: K9392D070
Rozmiar Tłoka: 91,5mm
Nadwymiar: 0,7
Skok tłoka: 76,95mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,15:1
OEM stopień sprężania: 9,2:1
Pojemność denka: Flat Topcc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 34,15mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression / Longer Rod Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Ford Pinto 2.0L 8V OHC Non Turbo Long Rod K9392D0453499.99 złKod silnika: HC
Numer części: K9392D045
Rozmiar Tłoka: 91,25mm
Nadwymiar: 0,45
Skok tłoka: 76,95mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,08:1
OEM stopień sprężania: 9,2:1
Pojemność denka: Flat Topcc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 34,15mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression / Longer Rod Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Ford Pinto 2.0L 8V OHC Non Turbo Long Rod K9392D0203499.99 złKod silnika: HC
Numer części: K9392D020
Rozmiar Tłoka: 91mm
Nadwymiar: 0,2
Skok tłoka: 76,95mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,02:1
OEM stopień sprężania: 9,2:1
Pojemność denka: Flat Topcc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 34,15mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression / Longer Rod Dowiedz się więcej
test