Kute tłoki Wossner Ford Pinto 2.0L 8V OHC Non Turbo K9232D170
Kod silnika: HC
Numer części: K9232D170
Rozmiar Tłoka: 92,5mm
Nadwymiar: 1,7
Skok tłoka: 77mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,39:1
OEM stopień sprężania: 9,2:1
Pojemność denka: Flat Topcc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 41,65mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression
Numer części: K9232D170
Rozmiar Tłoka: 92,5mm
Nadwymiar: 1,7
Skok tłoka: 77mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,39:1
OEM stopień sprężania: 9,2:1
Pojemność denka: Flat Topcc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 41,65mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression
Kute tłoki Wossener to najwyższa półka tłoków o wysokiej wytrzymałość z przeznaczeniem do motor sportu.
Wossner to Niemiecki producent kutych tłoków od początku istnienia stawiają na jak najwyższą jakość wykonania oraz wykorzystanie najnowszych technologi do ich produkcji.
Wossner może się pochwalić jako jeden z nielicznych producentów udziałem we wszystkich gałęziach motor sportu.
Kute tłoki są wykonane z kutego aluminium, które to jest opatentowane przez firmę Wossner o oznaczeniu 4032-T6.
Tłoki Wossner-a mogą być stosowane do silników wolnossących, jak i turbo doładowanych.
Kute tłoki są dodatkowo pokryte teflonem.
Dane szczegółowe kutych tłoków do: Kute tłoki Wossner Ford Pinto 2.0L 8V OHC Non Turbo K9232D170.
Kod silnika: HC
Numer części: K9232D170
Rozmiar Tłoka: 92,5mm
Nadwymiar: 1,7
Skok tłoka: 77mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,39:1
OEM stopień sprężania: 9,2:1
Pojemność denka: Flat Topcc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 41,65mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression
Czas realizacji 7-14 dni roboczych // czasem może być wydłużony!
Wossner to Niemiecki producent kutych tłoków od początku istnienia stawiają na jak najwyższą jakość wykonania oraz wykorzystanie najnowszych technologi do ich produkcji.
Wossner może się pochwalić jako jeden z nielicznych producentów udziałem we wszystkich gałęziach motor sportu.
Kute tłoki są wykonane z kutego aluminium, które to jest opatentowane przez firmę Wossner o oznaczeniu 4032-T6.
Tłoki Wossner-a mogą być stosowane do silników wolnossących, jak i turbo doładowanych.
Kute tłoki są dodatkowo pokryte teflonem.
Dane szczegółowe kutych tłoków do: Kute tłoki Wossner Ford Pinto 2.0L 8V OHC Non Turbo K9232D170.
Kod silnika: HC
Numer części: K9232D170
Rozmiar Tłoka: 92,5mm
Nadwymiar: 1,7
Skok tłoka: 77mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,39:1
OEM stopień sprężania: 9,2:1
Pojemność denka: Flat Topcc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 41,65mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression
Czas realizacji 7-14 dni roboczych // czasem może być wydłużony!
Napisz własną recenzję