Szukaj

MAZDA

Zobacz jako Lista Siatka

Produkty 1-10 z 15

Ustaw kierunek malejący
na stronę
Strona
  1. King racing panewki korbowodowe MAZDA 2.3L DOHC 16v Duratec MZR L3V MZR L3X Duratec Hybrid CR4507XP
    349.99 zł
    Opis panewek King racing panewki korbowodowe MAZDA 2.3L DOHC 16v Duratec MZR L3V MZR L3X Duratec Hybrid CR4507XP
    Numer producenta: CR4507XP
    Marka: MAZDA
    Silnik: 2.3

    Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcej
  2. King racing panewki korbowodowe MAZDA 2.3L DOHC 16v L3-VDT MZR DISI Turbo Duratec CR4604XP
    494.99 zł
    Opis panewek King racing panewki korbowodowe MAZDA 2.3L DOHC 16v L3-VDT MZR DISI Turbo Duratec CR4604XP
    Numer producenta: CR4604XP
    Marka: MAZDA
    Silnik: 2.3

    Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcej
  3. King racing panewki korbowodowe MAZDA 2.0L DOHC 16v LF MZR CR4515XP
    364.99 zł
    Opis panewek King racing panewki korbowodowe MAZDA 2.0L DOHC 16v LF MZR CR4515XP
    Numer producenta: CR4515XP
    Marka: MAZDA
    Silnik: 2.0

    Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcej
  4. King racing panewki korbowodowe MAZDA 1.8L DOHC 16v Turbo BP-4W BP- Z3T BP-ZE CR4002XP
    364.99 zł
    Opis panewek King racing panewki korbowodowe MAZDA 1.8L DOHC 16v Turbo BP-4W BP- Z3T BP-ZE CR4002XP
    Numer producenta: CR4002XP
    Marka: MAZDA
    Silnik: 1.8

    Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcej
  5. King racing panewki korbowodowe MAZDA 1.8L DOHC 16v BP-Z3 CR4002XP
    364.99 zł
    Opis panewek King racing panewki korbowodowe MAZDA 1.8L DOHC 16v BP-Z3 CR4002XP
    Numer producenta: CR4002XP
    Marka: MAZDA
    Silnik: 1.8

    Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcej
  6. King racing panewki korbowodowe MAZDA 1.8L DOHC 16v BPD CR4002XP
    364.99 zł
    Opis panewek King racing panewki korbowodowe MAZDA 1.8L DOHC 16v BPD CR4002XP
    Numer producenta: CR4002XP
    Marka: MAZDA
    Silnik: 1.8

    Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcej
  7. King racing panewki korbowodowe MAZDA 1.8L DOHC 16v BP-T CR4002XP
    364.99 zł
    Opis panewek King racing panewki korbowodowe MAZDA 1.8L DOHC 16v BP-T CR4002XP
    Numer producenta: CR4002XP
    Marka: MAZDA
    Silnik: 1.8

    Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcej
  8. King racing panewki korbowodowe MAZDA 1.8L SOHC 16v BP CR4002XP
    364.99 zł
    Opis panewek King racing panewki korbowodowe MAZDA 1.8L SOHC 16v BP CR4002XP
    Numer producenta: CR4002XP
    Marka: MAZDA
    Silnik: 1.8

    Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcej
  9. King racing panewki korbowodowe MAZDA 1.6L DOHC ZMD CR4002XP
    364.99 zł
    Opis panewek King racing panewki korbowodowe MAZDA 1.6L DOHC ZMD CR4002XP
    Numer producenta: CR4002XP
    Marka: MAZDA
    Silnik: 1.6

    Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcej
  10. King racing panewki korbowodowe MAZDA 1.6L DOHC 16v ZM-DE CR4002XP
    364.99 zł
    Opis panewek King racing panewki korbowodowe MAZDA 1.6L DOHC 16v ZM-DE CR4002XP
    Numer producenta: CR4002XP
    Marka: MAZDA
    Silnik: 1.6

    Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcej
Zobacz jako Lista Siatka

Produkty 1-10 z 15

Ustaw kierunek malejący
na stronę
Strona

Panewki King Racing do silników Mazdy.

King Racing zajmuje się produkcją panewek oraz innych łożysk ślizgowych do silników spalinowych. Firma King Engine Bearings została założona w 1960 roku z jednym celem: dostarczać najwyższej jakości łożyska dostępne na rynku.

King Racing posiada niezwykle nowoczesną linię produkcyjną oraz autorskie maszyny, by dostarczać najwyższej jakość panewki dla najbardziej wymagających jednostek napędowych.

King Racing jest obecny od rynku lotniczego po Formule 1, co świadczy o ich wysokiej jakości produktów.

Panewki King Racing z serii XP to łączy unikalną trójmetalową strukturę z zaawansowanymi procesami obróbki powierzchni, aby zapewnić doskonałą nośność filmu olejowego.

Powłoka pMaxBlack zawiera 5% miedzi. Jest dodatkowo wzmocniony przez opatentowany proces utwardzania w nanoskali, który modyfikuje strukturę molekularną i tworzy czarną, odporną na tarcie powłokę.

Rezultatem jest znaczny 29% wzrost twardości nakładki (18,1 HV) i ogólny 24% wzrost nośności (10200 psi).

Firma KING opracowała serię HP wykorzystującą strukturę bimetaliczną Alecular.

Składa się z górnej warstwy ze stopu aluminium / cyny / krzemu połączonej z grzbietem ze stali o wysokiej wytrzymałości.

Główne zalety struktury Alecular to odporność na migrację powierzchniową i wytłaczanie pod bardzo wysokimi obciążeniami, w tym kontakt metal-metal, przez krótki czas. Takie warunki można spotkać w wyścigach drag racing i zawodach monster trucków.

Nowa pMaxKote firmy King to nanokompozytowa powłoka polimerowa.

Jest nakładany na nakładkę pMaxBlack w fabryce Kinga w ramach procesu produkcji łożysk. Zwiększa odporność na zużycie bez zmiany pierwotnej, precyzyjnej grubości ścianki łożyska.

King’s pMaxKote to nowe podejście do łożysk powlekanych. Udowodniono, że chroni łożyska podczas kontaktu metal-metal, a także przed erozyjnymi skutkami kawitacji.

Zawiera ceramiczne cząsteczki nanokompozytowe, które działają jako czwarta warstwa zapewniająca doskonałą ochronę konstrukcji.

pMaxKote zwiększa następujące zalety łożysk wyścigowych King XP:

• Doskonała odporność na zatarcie

• Doskonała odporność na kawitację

• Doskonała odporność na zużycie

ŁOŻYSKA TOPFUEL z POWŁOKĄ POLIMEROWĄ K-40

Ta kompozycja powłokowa została specjalnie zaprojektowana do silników, w których występuje ciągły kontakt metal-metal, co jest charakterystyczne dla ekstremalnych obciążeń i warunków występujących w różnych kategoriach wyścigów typu drag racing.

K-40 jest używany do Top Fuel, Funny Car, Pro Mod i podobnych aplikacji.

W tych zastosowaniach łożyska muszą być odporne na kontakt metalu z metalem i odkształcenia.

Ekstremalne obciążenia powodują rozpad filmu olejowego, umożliwiając kontakt między łożyskiem a powierzchnią wału korbowego.

Utrzymanie niskiego tarcia, nawet w warunkach kontaktu metalu z metalem, ma kluczowe znaczenie dla żywotności każdego łożyska silnika.

Łożyska King TFC są zaprojektowane tak, aby wytrzymać obciążenia generowane przez silniki Top Fuel o mocy 10 000 KM.