FORD
- King racing panewki korbowodowe FORD 2.8L 170 OHV 12v Inline 6 Falcon CR 618XP699.99 złOpis panewek King racing panewki korbowodowe FORD 2.8L 170 OHV 12v Inline 6 Falcon CR 618XP
Numer producenta: CR 618XP
Marka: FORD
Silnik: 2.8
Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcejBrak w magazynie - King racing panewki korbowodowe FORD 2.5L Turbo HYDA CR 509XP544.99 złOpis panewek King racing panewki korbowodowe FORD 2.5L Turbo HYDA CR 509XP
Numer producenta: CR 509XP
Marka: FORD
Silnik: 2.5
Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcejBrak w magazynie - King racing panewki korbowodowe FORD 2.4L 144 OHV 12v Inline 6 Falcon CR 618XP699.99 złOpis panewek King racing panewki korbowodowe FORD 2.4L 144 OHV 12v Inline 6 Falcon CR 618XP
Numer producenta: CR 618XP
Marka: FORD
Silnik: 2.4
Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcejBrak w magazynie - King racing panewki korbowodowe FORD 2.3L DOHC 16v Duratec CR4507XP349.99 złOpis panewek King racing panewki korbowodowe FORD 2.3L DOHC 16v Duratec CR4507XP
Numer producenta: CR4507XP
Marka: FORD
Silnik: 2.3
Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcejBrak w magazynie - King racing panewki korbowodowe FORD 2.0L 2.3L DOHC 16v Ecoboost CR4604XP494.99 złOpis panewek King racing panewki korbowodowe FORD 2.0L 2.3L DOHC 16v Ecoboost CR4604XP
Numer producenta: CR4604XP
Marka: FORD
Silnik: 2.0
Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcejBrak w magazynie - King racing panewki korbowodowe FORD 2.0L DOHC 16v Duratec CR4515XP364.99 złOpis panewek King racing panewki korbowodowe FORD 2.0L DOHC 16v Duratec CR4515XP
Numer producenta: CR4515XP
Marka: FORD
Silnik: 2.0
Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcejBrak w magazynie - King racing panewki korbowodowe FORD 2.0L DOHC 16v YB CR4440XP389.99 złOpis panewek King racing panewki korbowodowe FORD 2.0L DOHC 16v YB CR4440XP
Numer producenta: CR4440XP
Marka: FORD
Silnik: 2.0
Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcejBrak w magazynie - King racing panewki korbowodowe FORD 1.6L 4 Cyl. Ecoboost Turbo CR4365XP559.99 złOpis panewek King racing panewki korbowodowe FORD 1.6L 4 Cyl. Ecoboost Turbo CR4365XP
Numer producenta: CR4365XP
Marka: FORD
Silnik: 1.6
Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcejBrak w magazynie - King racing panewki korbowodowe FORD 1.6L 4 Cyl Duratec (Fiesta Focus) CR4365XP559.99 złOpis panewek King racing panewki korbowodowe FORD 1.6L 4 Cyl Duratec (Fiesta Focus) CR4365XP
Numer producenta: CR4365XP
Marka: FORD
Silnik: 1.6
Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcejBrak w magazynie - King racing panewki korbowodowe FORD 1.6L 1.7L BDA BDB BDC BDD CR4540XP379.99 złOpis panewek King racing panewki korbowodowe FORD 1.6L 1.7L BDA BDB BDC BDD CR4540XP
Numer producenta: CR4540XP
Marka: FORD
Silnik: 1.6
Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcejBrak w magazynie
Panewki King Racing do Ford-a.
King Racing zajmuje się produkcją panewek oraz innych łożysk ślizgowych do silników spalinowych. Firma King Engine Bearings została założona w 1960 roku z jednym celem: dostarczać najwyższej jakości łożyska dostępne na rynku.
King Racing posiada niezwykle nowoczesną linię produkcyjną oraz autorskie maszyny, by dostarczać najwyższej jakość panewki dla najbardziej wymagających jednostek napędowych.
King Racing jest obecny od rynku lotniczego po Formule 1, co świadczy o ich wysokiej jakości produktów.
Panewki King Racing z serii XP to łączy unikalną trójmetalową strukturę z zaawansowanymi procesami obróbki powierzchni, aby zapewnić doskonałą nośność filmu olejowego.
Powłoka pMaxBlack zawiera 5% miedzi. Jest dodatkowo wzmocniony przez opatentowany proces utwardzania w nanoskali, który modyfikuje strukturę molekularną i tworzy czarną, odporną na tarcie powłokę.
Rezultatem jest znaczny 29% wzrost twardości nakładki (18,1 HV) i ogólny 24% wzrost nośności (10200 psi).
Firma KING opracowała serię HP wykorzystującą strukturę bimetaliczną Alecular.
Składa się z górnej warstwy ze stopu aluminium / cyny / krzemu połączonej z grzbietem ze stali o wysokiej wytrzymałości.
Główne zalety struktury Alecular to odporność na migrację powierzchniową i wytłaczanie pod bardzo wysokimi obciążeniami, w tym kontakt metal-metal, przez krótki czas. Takie warunki można spotkać w wyścigach drag racing i zawodach monster trucków.
Nowa pMaxKote firmy King to nanokompozytowa powłoka polimerowa.
Jest nakładany na nakładkę pMaxBlack w fabryce Kinga w ramach procesu produkcji łożysk. Zwiększa odporność na zużycie bez zmiany pierwotnej, precyzyjnej grubości ścianki łożyska.
King’s pMaxKote to nowe podejście do łożysk powlekanych. Udowodniono, że chroni łożyska podczas kontaktu metal-metal, a także przed erozyjnymi skutkami kawitacji.
Zawiera ceramiczne cząsteczki nanokompozytowe, które działają jako czwarta warstwa zapewniająca doskonałą ochronę konstrukcji.
pMaxKote zwiększa następujące zalety łożysk wyścigowych King XP:
• Doskonała odporność na zatarcie
• Doskonała odporność na kawitację
• Doskonała odporność na zużycie
ŁOŻYSKA TOPFUEL z POWŁOKĄ POLIMEROWĄ K-40
Ta kompozycja powłokowa została specjalnie zaprojektowana do silników, w których występuje ciągły kontakt metal-metal, co jest charakterystyczne dla ekstremalnych obciążeń i warunków występujących w różnych kategoriach wyścigów typu drag racing.
K-40 jest używany do Top Fuel, Funny Car, Pro Mod i podobnych aplikacji.
W tych zastosowaniach łożyska muszą być odporne na kontakt metalu z metalem i odkształcenia.
Ekstremalne obciążenia powodują rozpad filmu olejowego, umożliwiając kontakt między łożyskiem a powierzchnią wału korbowego.
Utrzymanie niskiego tarcia, nawet w warunkach kontaktu metalu z metalem, ma kluczowe znaczenie dla żywotności każdego łożyska silnika.
Łożyska King TFC są zaprojektowane tak, aby wytrzymać obciążenia generowane przez silniki Top Fuel o mocy 10 000 KM.