Szukaj

BMW

Zobacz jako Lista Siatka

Produkty 1-10 z 21

Ustaw kierunek malejący
na stronę
Strona
  1. King racing panewki korbowodowe BMW 3.2L DOHC 24v S54B32 CR6877XP
    854.99 zł
    Opis panewek King racing panewki korbowodowe BMW 3.2L DOHC 24v S54B32 CR6877XP
    Numer producenta: CR6877XP
    Marka: BMW
    Silnik: 3.2

    Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcej
  2. King racing panewki korbowodowe BMW 3.2L DOHC 24v S52B32 CR6640XP
    519.99 zł
    Opis panewek King racing panewki korbowodowe BMW 3.2L DOHC 24v S52B32 CR6640XP
    Numer producenta: CR6640XP
    Marka: BMW
    Silnik: 3.2

    Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcej
  3. King racing panewki korbowodowe BMW 3.2L DOHC 24v S50B32 CR6853XP
    824.99 zł
    Opis panewek King racing panewki korbowodowe BMW 3.2L DOHC 24v S50B32 CR6853XP
    Numer producenta: CR6853XP
    Marka: BMW
    Silnik: 3.2

    Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcej
  4. King racing panewki korbowodowe BMW 3.0L DOHC 24v S50B30 Euro CR6854XP
    824.99 zł
    Opis panewek King racing panewki korbowodowe BMW 3.0L DOHC 24v S50B30 Euro CR6854XP
    Numer producenta: CR6854XP
    Marka: BMW
    Silnik: 3.0

    Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcej
  5. King racing panewki korbowodowe BMW 3.0L DOHC 24v M54B30 CR6640XP
    519.99 zł
    Opis panewek King racing panewki korbowodowe BMW 3.0L DOHC 24v M54B30 CR6640XP
    Numer producenta: CR6640XP
    Marka: BMW
    Silnik: 3.0

    Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcej
  6. King racing panewki korbowodowe BMW 2.8L DOHC 24v M52B28 M52B28TU DOHC 24v CR6640XP
    519.99 zł
    Opis panewek King racing panewki korbowodowe BMW 2.8L DOHC 24v M52B28 M52B28TU DOHC 24v CR6640XP
    Numer producenta: CR6640XP
    Marka: BMW
    Silnik: 2.8

    Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcej
  7. King racing panewki korbowodowe BMW 2.7L SOHC/DOHC 12v/24v M20B27 M50B27 CR6640XP
    519.99 zł
    Opis panewek King racing panewki korbowodowe BMW 2.7L SOHC/DOHC 12v/24v M20B27 M50B27 CR6640XP
    Numer producenta: CR6640XP
    Marka: BMW
    Silnik: 2.7

    Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcej
  8. King racing panewki korbowodowe BMW 2.5L SOHC/DOHC 12v/24v M20B25 M50B25 M52B25 M54B25 CR6640XP
    519.99 zł
    Opis panewek King racing panewki korbowodowe BMW 2.5L SOHC/DOHC 12v/24v M20B25 M50B25 M52B25 M54B25 CR6640XP
    Numer producenta: CR6640XP
    Marka: BMW
    Silnik: 2.5

    Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcej
  9. King racing panewki korbowodowe BMW 2.5L DOHC 16v S14B25 CR4596XP
    434.99 zł
    Opis panewek King racing panewki korbowodowe BMW 2.5L DOHC 16v S14B25 CR4596XP
    Numer producenta: CR4596XP
    Marka: BMW
    Silnik: 2.5

    Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcej
  10. King racing panewki korbowodowe BMW 2.3L SOHC 12v M20B23 CR6640XP
    519.99 zł
    Opis panewek King racing panewki korbowodowe BMW 2.3L SOHC 12v M20B23 CR6640XP
    Numer producenta: CR6640XP
    Marka: BMW
    Silnik: 2.3

    Jeżeli nie znalazłeś numer który Cię interesuję napisz do nas! Dowiedz się więcej
Zobacz jako Lista Siatka

Produkty 1-10 z 21

Ustaw kierunek malejący
na stronę
Strona

Panewki King Racing do BMW.

King Racing zajmuje się produkcją panewek oraz innych łożysk ślizgowych do silników spalinowych. Firma King Engine Bearings została założona w 1960 roku z jednym celem: dostarczać najwyższej jakości łożyska dostępne na rynku.

King Racing posiada niezwykle nowoczesną linię produkcyjną oraz autorskie maszyny, by dostarczać najwyższej jakość panewki dla najbardziej wymagających jednostek napędowych.

King Racing jest obecny od rynku lotniczego po Formule 1, co świadczy o ich wysokiej jakości produktów.

Panewki King Racing z serii XP to łączy unikalną trójmetalową strukturę z zaawansowanymi procesami obróbki powierzchni, aby zapewnić doskonałą nośność filmu olejowego.

Powłoka pMaxBlack zawiera 5% miedzi. Jest dodatkowo wzmocniony przez opatentowany proces utwardzania w nanoskali, który modyfikuje strukturę molekularną i tworzy czarną, odporną na tarcie powłokę.

Rezultatem jest znaczny 29% wzrost twardości nakładki (18,1 HV) i ogólny 24% wzrost nośności (10200 psi).

Firma KING opracowała serię HP wykorzystującą strukturę bimetaliczną Alecular.

Składa się z górnej warstwy ze stopu aluminium / cyny / krzemu połączonej z grzbietem ze stali o wysokiej wytrzymałości.

Główne zalety struktury Alecular to odporność na migrację powierzchniową i wytłaczanie pod bardzo wysokimi obciążeniami, w tym kontakt metal-metal, przez krótki czas. Takie warunki można spotkać w wyścigach drag racing i zawodach monster trucków.

Nowa pMaxKote firmy King to nanokompozytowa powłoka polimerowa.

Jest nakładany na nakładkę pMaxBlack w fabryce Kinga w ramach procesu produkcji łożysk. Zwiększa odporność na zużycie bez zmiany pierwotnej, precyzyjnej grubości ścianki łożyska.

King’s pMaxKote to nowe podejście do łożysk powlekanych. Udowodniono, że chroni łożyska podczas kontaktu metal-metal, a także przed erozyjnymi skutkami kawitacji.

Zawiera ceramiczne cząsteczki nanokompozytowe, które działają jako czwarta warstwa zapewniająca doskonałą ochronę konstrukcji.

pMaxKote zwiększa następujące zalety łożysk wyścigowych King XP:

• Doskonała odporność na zatarcie

• Doskonała odporność na kawitację

• Doskonała odporność na zużycie

ŁOŻYSKA TOPFUEL z POWŁOKĄ POLIMEROWĄ K-40

Ta kompozycja powłokowa została specjalnie zaprojektowana do silników, w których występuje ciągły kontakt metal-metal, co jest charakterystyczne dla ekstremalnych obciążeń i warunków występujących w różnych kategoriach wyścigów typu drag racing.

K-40 jest używany do Top Fuel, Funny Car, Pro Mod i podobnych aplikacji.

W tych zastosowaniach łożyska muszą być odporne na kontakt metalu z metalem i odkształcenia.

Ekstremalne obciążenia powodują rozpad filmu olejowego, umożliwiając kontakt między łożyskiem a powierzchnią wału korbowego.

Utrzymanie niskiego tarcia, nawet w warunkach kontaktu metalu z metalem, ma kluczowe znaczenie dla żywotności każdego łożyska silnika.

Łożyska King TFC są zaprojektowane tak, aby wytrzymać obciążenia generowane przez silniki Top Fuel o mocy 10 000 KM.