JE Piston
- Kute tłoki JE Piston FERRARI 308 2.9L 2V DOHC V8 3622236174.99 złOpis szczegółowy korbowodów FERRARI 308 2.9L 2V DOHC V8:
Marka: FERRARI
Silnik: 2.9L
SKU: 362223
Bore: 82mm
Oversize: 1
Stroke: 71mm
Rod: 137mm
C/D: 30,7mm
Head: 41 CC's
C/R: 10.0:1 CC's
Dish/Dome:12,6
Gram:314
Footnote:
Skirt:Round
Ringset: JG1001-3228
Proseal Head Gasket: Dowiedz się więcejBrak w magazynie - Kute tłoki JE Piston FERRARI 308 2.9L 2V DOHC V8 3622226174.99 złOpis szczegółowy korbowodów FERRARI 308 2.9L 2V DOHC V8:
Marka: FERRARI
Silnik: 2.9L
SKU: 362222
Bore: 81,5mm
Oversize: 0,5
Stroke: 71mm
Rod: 137mm
C/D: 30,7mm
Head: 41 CC's
C/R: 10.0:1 CC's
Dish/Dome:13
Gram:312
Footnote:
Skirt:Round
Ringset: JG1001-3209
Proseal Head Gasket: Dowiedz się więcejBrak w magazynie - Kute tłoki JE Piston FERRARI 308 2.9L 2V DOHC V8 3622216174.99 złOpis szczegółowy korbowodów FERRARI 308 2.9L 2V DOHC V8:
Marka: FERRARI
Silnik: 2.9L
SKU: 362221
Bore: 82mm
Oversize: 1
Stroke: 71mm
Rod: 137mm
C/D: 30,7mm
Head: 41 CC's
C/R: 9.0:1 CC's
Dish/Dome:7,5
Gram:304
Footnote:
Skirt:Round
Ringset: JG1001-3228
Proseal Head Gasket: Dowiedz się więcejBrak w magazynie - Kute tłoki JE Piston FERRARI 308 2.9L 2V DOHC V8 3622206174.99 złOpis szczegółowy korbowodów FERRARI 308 2.9L 2V DOHC V8:
Marka: FERRARI
Silnik: 2.9L
SKU: 362220
Bore: 81,5mm
Oversize: 0,5
Stroke: 71mm
Rod: 137mm
C/D: 30,7mm
Head: 41 CC's
C/R: 9.0:1 CC's
Dish/Dome:7,8
Gram:300
Footnote:
Skirt:Round
Ringset: JG1001-3209
Proseal Head Gasket: Dowiedz się więcejBrak w magazynie - Kute tłoki JE Piston FERRARI 250 3.0L 2V SOHC V12 3622169184.99 złOpis szczegółowy korbowodów FERRARI 250 3.0L 2V SOHC V12:
Marka: FERRARI
Silnik: 3.0L
SKU: 362216
Bore: 74mm
Oversize: 1
Stroke: 58,8mm
Rod: 112mm
C/D: 28,9mm
Head: 44 CC's
C/R: 9.5:1 CC's
Dish/Dome:9,8
Gram:238
Footnote:
Skirt:Round
Ringset: XC7400
Proseal Head Gasket: Dowiedz się więcejBrak w magazynie - Kute tłoki JE Piston FERRARI 250 3.0L 2V SOHC V12 3622159184.99 złOpis szczegółowy korbowodów FERRARI 250 3.0L 2V SOHC V12:
Marka: FERRARI
Silnik: 3.0L
SKU: 362215
Bore: 73,5mm
Oversize: 0,5
Stroke: 58,8mm
Rod: 112mm
C/D: 28,9mm
Head: 44 CC's
C/R: 9.5:1 CC's
Dish/Dome:10
Gram:235
Footnote:
Skirt:Round
Ringset: XC7350
Proseal Head Gasket: Dowiedz się więcejBrak w magazynie - Kute tłoki JE Piston FERRARI 246 2.4L 2V DOHC V6 3622145574.99 złOpis szczegółowy korbowodów FERRARI 246 2.4L 2V DOHC V6:
Marka: FERRARI
Silnik: 2.4L
SKU: 362214
Bore: 94mm
Oversize: 1,5
Stroke: 60mm
Rod: 118mm
C/D: 30mm
Head: 50,4 CC's
C/R: 10.0:1 CC's
Dish/Dome:17,7
Gram:418
Footnote:
Skirt:Round
Ringset: JG1006-3701
Proseal Head Gasket: Dowiedz się więcejBrak w magazynie - Kute tłoki JE Piston FERRARI 246 2.4L 2V DOHC V6 3622135574.99 złOpis szczegółowy korbowodów FERRARI 246 2.4L 2V DOHC V6:
Marka: FERRARI
Silnik: 2.4L
SKU: 362213
Bore: 93,5mm
Oversize: 1
Stroke: 60mm
Rod: 118mm
C/D: 30mm
Head: 50,4 CC's
C/R: 10.0:1 CC's
Dish/Dome:18,1
Gram:414
Footnote:
Skirt:Round
Ringset: JG1006-3681
Proseal Head Gasket: Dowiedz się więcejBrak w magazynie - Kute tłoki JE Piston FERRARI 246 2.4L 2V DOHC V6 3622125574.99 złOpis szczegółowy korbowodów FERRARI 246 2.4L 2V DOHC V6:
Marka: FERRARI
Silnik: 2.4L
SKU: 362212
Bore: 93mm
Oversize: 0,5
Stroke: 60mm
Rod: 118mm
C/D: 30mm
Head: 50,4 CC's
C/R: 10.0:1 CC's
Dish/Dome:18,5
Gram:411
Footnote:
Skirt:Round
Ringset: JG1006-3661
Proseal Head Gasket: Dowiedz się więcejBrak w magazynie - Kute tłoki JE Piston FERRARI 246 2.4L 2V DOHC V6 3622115574.99 złOpis szczegółowy korbowodów FERRARI 246 2.4L 2V DOHC V6:
Marka: FERRARI
Silnik: 2.4L
SKU: 362211
Bore: 94mm
Oversize: 1,5
Stroke: 60mm
Rod: 118mm
C/D: 30mm
Head: 50,4 CC's
C/R: 9.0:1 CC's
Dish/Dome:12
Gram:404
Footnote:
Skirt:Round
Ringset: JG1006-3701
Proseal Head Gasket: Dowiedz się więcejBrak w magazynie
JE Piston to firma z ponad 70-letnim w sportach motorowych i jest liderem w produkcji wysokowydajnych tłoków do najbardziej wymagających jednostek napędowych.
Jakość oraz wysoka technologia zastosowana w produktach marki JE Piston wynika z doświadczenia, oraz współpracy z elitarnymi konstruktora silników, oraz zawodników z niemal wszystkich gałęzi motorsportu.
Kute tłoki JE Piston wielokrotnie gościły w zwycięskich samochodach różnych serii wyścigowych na całym świecie.
JE Piston, kontroluje od samego początku do samego końca, krok po kroku proces produkcji, który odbywa się w 100% w USA. Jeżeli szukasz niezwykle wysoko zaawansowanych technologicznie kutych tłoków oraz żeby były nie zawodne, to JE Piston jest właśnie dla Ciebie.
Seria tłoków JE Piston Ultra to linia najbardziej zaawansowanych tłoków w ofercie JE Piston.
Kute tłoki JE Piston Ultra są kierowane głównie do jednostek napędowych, które generują bardzo duże moce. Złoty kolor denka tłoka "bariera termiczna" jest pokryty specjalną powłoką ceramiczną, która jest opatentowana przez JE Piston, w celu odbicia jak największej ilości ciepła co przekłada się na niższą temperaturę denka tłoka oraz szybsze odprowadzanie spalin z komory silnika.
Kute tłoki JE Ultra są wykonane z kutego aluminium 2618, który to zapewnia optymalną pracę termiczną. Powłoka „Perfect Skirt” pozwala na niższe tarcie oraz ciaśniejsze luz, dzięki czemu zimnym tłok nie pracuje głośno. Uwaga kute tłoki, mogą wymagać zastosowania kutych korbowodów.