Kute tłoki
- Kute tłoki Wossner Honda 1.6L 16V K9087D0503499.99 złKod silnika: B16A2
Numer części: K9087D050
Rozmiar Tłoka: 81,5mm
Nadwymiar: 0,5
Skok tłoka: 77,4mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 11,5:1
OEM stopień sprężania: 10,2:1
Pojemność denka: 8.5cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 29,9mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compresion Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Honda 1.6L 16V K9087DA3499.99 złKod silnika: B16A1
Numer części: K9087DA
Rozmiar Tłoka: 81mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 77,4mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 11,5:1
OEM stopień sprężania: 10,2:1
Pojemność denka: 8.5cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 29,9mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compresion Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Honda 1.5L 16V Turbo K9529D0503679.99 złKod silnika: L15
Numer części: K9529D050
Rozmiar Tłoka: 73,5mm
Nadwymiar: 0,5
Skok tłoka: 89,4mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,5:1
OEM stopień sprężania: 10,4:1
Pojemność denka: -17.05cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 28,6mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: 3-D Dome Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Honda 1.5L 16V Turbo K9529DA3679.99 złKod silnika: L15
Numer części: K9529DA
Rozmiar Tłoka: 73mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 89,4mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,5:1
OEM stopień sprężania: 10,4:1
Pojemność denka: -17.05cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 28,6mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: 3-D Dome Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Ford Crossflow K9390D2503499.99 złKod silnika: L3A
Numer części: K9390D250
Rozmiar Tłoka: 83,5mm
Nadwymiar: 2,5
Skok tłoka: 77,6mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 11,0:1
OEM stopień sprężania: 9,0:1
Pojemność denka: -30cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 44,6mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Ford Kent engine / High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Ford Crossflow K9390D1503499.99 złKod silnika: L3A
Numer części: K9390D150
Rozmiar Tłoka: 82,5mm
Nadwymiar: 1,5
Skok tłoka: 77,6mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 11,0:1
OEM stopień sprężania: 9,0:1
Pojemność denka: -30cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 44,6mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Ford Kent engine / High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Ford Focus RS 2.3L Ecoboost K9495D0504549.99 złKod silnika: YVDA
Numer części: K9495D050
Rozmiar Tłoka: 88mm
Nadwymiar: 0,5
Skok tłoka: 94mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,0:1
OEM stopień sprężania: 9,5:1
Pojemność denka: -11.3cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 32,8mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: 2016-present / 3- Dome Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Ford Focus RS 2.3L Ecoboost K9495DA4549.99 złKod silnika: YVDA
Numer części: K9495DA
Rozmiar Tłoka: 87,5mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 94mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 9,0:1
OEM stopień sprężania: 9,5:1
Pojemność denka: -11.3cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 32,8mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: 2016-present / 3- Dome Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Ford Focus RS 2.0L 16V Turbo K9483D1203499.99 złKod silnika: HMDA
Numer części: K9483D120
Rozmiar Tłoka: 86mm
Nadwymiar: 1,2
Skok tłoka: 88mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 8,0:1
OEM stopień sprężania: 8,0:1
Pojemność denka: -20.1cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 32mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Serie 1 / 2002-04 Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Ford Focus RS 2.0L 16V Turbo K9483D0703499.99 złKod silnika: HMDA
Numer części: K9483D070
Rozmiar Tłoka: 85,5mm
Nadwymiar: 0,7
Skok tłoka: 88mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 8,0:1
OEM stopień sprężania: 8,0:1
Pojemność denka: -20.1cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 32mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: Serie 1 / 2002-04 Dowiedz się więcej
Kute tłoki - Dla najmocniejszych silników
Jeżeli planuszesz dużą moc w swoim samochodzie, niezbędę będą do tego kute tłoki aby był to silnik bezawaryjny.
Po co kute tłoki?
Kute tłoki są niezbędne, kiedy przeprowadzamy poważny tuning naszego silnika, dziękiprocesorowi technologicznemu oraz odpowiedniemu materiałowi przy produkcji tłoków, mają one gęstrzą strukturę, co przekłada się na wyższą wytrzymałość.
Z czego są wykonane kute tłoki?
Kute tłoki najczęściej są wykonane ze stopu aluminium 4032 lub 2618, przy czym ten drugi jest wybierany, przez bardziej renomowane firmy głównie do wyścigów długodystansowych oraz drag race.
Czy kute tłoki są niezbędne przy tuningu silnika?
Wszystko zależy od danej jednostki, która jest modyfikowana. Jeżeli jednak celujemy w bardzo duże moce silnika i bardzo częste "upalanie" to jest, to niezbędny element silnika jest kuty tłok, który może zapewnić nam bezawaryjność jednostki.
Jakich firm kute tłoki są dobre?
W naszym sklepie tuningowym znajdziecie kute tłoki topowych firm takich jak:
Kute tłoki Wossner
Kute tłoki JE Piston
Jeżeli masz jakieś pytania, zapraszamy do kontaktu z obsługą naszego sklepu tuningowego.