Silnik i osprzęt
- Kute tłoki Wossner Peugeot 205 1.6L 8V GTI K9111DA3499.99 złKod silnika: XU5JA
Numer części: K9111DA
Rozmiar Tłoka: 83mm
Nadwymiar: Std
Skok tłoka: 73mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,0:1
OEM stopień sprężania: 9,8:1
Pojemność denka: Flat Topcc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 38,2mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Peugeot 106 1.6L 16V Stroker K9407D1503499.99 złKod silnika: TU5J4
Numer części: K9407D150
Rozmiar Tłoka: 80mm
Nadwymiar: 1,5
Skok tłoka: 89mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 11,5:1
OEM stopień sprężania: 10,8:1
Pojemność denka: 3.62cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 29mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Peugeot 106 1.6L 16V K1340D2503694.99 złKod silnika: TU5J4SP14
Numer części: K1340D250
Rozmiar Tłoka: 76mm
Nadwymiar: 2,5
Skok tłoka: 73,2mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,0:1
OEM stopień sprężania: 10,7:1
Pojemność denka: 7cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 28,5mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression / suits in a 1,4Ltr 16V Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Peugeot 106 1.6L 8V Super Car K1571D0203694.99 złKod silnika: TU5J2
Numer części: K1571D020
Rozmiar Tłoka: 78,7mm
Nadwymiar: 0,2
Skok tłoka: 82mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,8:1
OEM stopień sprężania: 10,2:1
Pojemność denka: cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 27mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Peugeot 106 1.6L 8V XSI K9110D0203499.99 złKod silnika: TU5J2
Numer części: K9110D020
Rozmiar Tłoka: 78,7mm
Nadwymiar: 0,2
Skok tłoka: 82mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 11,85:1
OEM stopień sprężania: 9,6:1
Pojemność denka: 1.9cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 32,5mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Opel 2.4L 8V CIH K9006D2003499.99 złKod silnika: C2,4NE
Numer części: K9006D200
Rozmiar Tłoka: 98mm
Nadwymiar: 2
Skok tłoka: 85mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,0:1
OEM stopień sprężania: 9,2:1
Pojemność denka: 3.77cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 31,5mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Opel 2.4L 8V CIH K9006D1503499.99 złKod silnika: C2,4NE
Numer części: K9006D150
Rozmiar Tłoka: 97,5mm
Nadwymiar: 1,5
Skok tłoka: 85mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,0:1
OEM stopień sprężania: 9,2:1
Pojemność denka: 3.77cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 31,5mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Opel 2.4L 8V CIH K9006D1003499.99 złKod silnika: C2,4NE
Numer części: K9006D100
Rozmiar Tłoka: 96mm
Nadwymiar: 1
Skok tłoka: 85mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 12,0:1
OEM stopień sprężania: 9,2:1
Pojemność denka: 3.77cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 31,5mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Opel 2.0L 8V CIH Longer Rod K9395D2003499.99 złKod silnika: 2,0E
Numer części: K9395D200
Rozmiar Tłoka: 97mm
Nadwymiar: 2
Skok tłoka: 69,8mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 10,5:1
OEM stopień sprężania: 9,4:1
Pojemność denka: 10.7cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 39mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression Dowiedz się więcej - Kute tłoki Wossner Opel 2.0L 8V CIH Longer Rod K9395D1003499.99 złKod silnika: 2,0E
Numer części: K9395D100
Rozmiar Tłoka: 96mm
Nadwymiar: 1
Skok tłoka: 69,8mm
Stopień sprężania tłoków Wossner: 10,5:1
OEM stopień sprężania: 9,4:1
Pojemność denka: 10.7cc
Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 39mm
Ilość cylindrów: 4
Uwagi: High Compression Dowiedz się więcej
test