wyszukiwarka zaawansowana
Zwroty i reklamacje

Przed złożeniem reklamacji prosimy o kontakt mail !

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji 

Zwrot produkt należy wysłać na adres wskazany w mail przez obsługę sklepu!

Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

 

Dowód zakupu oraz formularz należy wysłać na adres :

 

BZ Tech Sp. z o.o.

 

Wrzosowa 12 

 

42-793 Ciasna

2. Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni kalendarzowych na zwrot towaru od dnia zawarcia umowy.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Pliki do pobrania :

Formularz

Więcej informację na temat reklamacji oraz zwrotów w naszym regulaminie.

Link

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl